Regulamin Magii i Technologii

Go down

Regulamin Magii i Technologii Empty Regulamin Magii i Technologii

Pisanie by Mistrz Gry Nie Sty 26, 2020 3:10 pm

REGULAMIN MAGII I TECHNOLOGII

1. KORZYSTANIE Z MAGII

1.1. Zgodnie z mechaniką świata każda istota rozumna może korzystać z magii, o ile się tego fabularnie nauczy. Używanie zaklęć bez odpowiedniego przygotowania może wywołać niepożądane efekty.
Lista ras rozumnych:
1.2. Używanie magii przez niektóre istoty może wywoływać niepożądane efekty niezależnie od jej wykształcenia, co wynika z charakterystyki rasy.
1.3. Każde korzystanie z magii musi być zgłoszone w odpowiednim temacie w Liczniku aury w celu uregulowania poziomu aury postaci przez MG. Zalicza się tu też sytuacja, w której postać jest jedynie ofiarą ataku zarówno magicznego, jak i nie.
1.4. Możliwe jest korzystanie z magii bez posiadania prawnego zezwolenia, lecz należy liczyć się z fabularnymi konsekwencjami takiego postępowania.
1.5. Tworząc postać znającą magię, użytkownik ma obowiązek jednocześnie założyć jej księgę zaklęć w odpowiednim dziale, w której umieszcza wszystkie czary poznane dotąd przez postać.
1.6. Postać może korzystać tylko ze znanych sobie zaklęć.
1.7. Korzystanie z zaklęć wymaga brania pod uwagę ich działania, czasu przygotowania itp. Nieprzestrzeganie tej zasady skutkuje anulowaniem rzucenia czaru lub decyzją MG o innych nieplanowanych konsekwencjach.
1.8. Mistrz Gry może zanegować działanie czaru w ramach prowadzenia sesji. Ma też prawo używać zaklęć niezawartych w spisie jako czarów nieznanych postaciom. Zaklęcia te trafiają do spisu w momencie ich zidentyfikowania przez jakąś postać.

2. ODKRYCIA MAGICZNE

2.1. Chcąc poznać nowe zaklęcie, postać musi spędzić czas fabularny na jego nauce. Efekt jest oceniany przez MG. Każde nowe zaklęcie wpisywane do księgi zaklęć musi zostać zatwierdzone przez MG.
2.2. Opracowywanie nowych zaklęć i zaklinanie przedmiotów musi odbywać się pod okiem MG, który następnie w porozumieniu z twórcą sporządza opis czaru/przedmiotu i umieszcza w spisie zaklęć/magicznych przedmiotów.
2.3. Wszelkie badania w dziedzinie magii należy zgłaszać do MG w celu przeprowadzenia odpowiedniej sesji.

3. ODKRYCIA TECHNOLOGICZNE

3.1. Opracowywanie nowych wynalazków musi odbywać się pod okiem MG. Po akceptacji pomysłu, zostaje on wpisany w spis dostępnych technologii.
3.2. Postać może otrzymać od władz monopol na swój wynalazek.
3.3. Wynalazki opracowane w trakcie rozgrywki nie mogą być poznane przez inne postacie, jeśli nie zetkną się one z nimi w trakcie gry, ewentualnie w swojej historii za zgodą autora wynalazku.
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Admin

Źródło avatara : https://imgur.com/Am3Vl

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach