Zaklęcia ognia
Mundus :: Strefa Gracza :: Opis Świata :: Magia
Strona 1 z 1
Zaklęcia ognia
Sztuczki [I] | |
autor: NN | Flammula Rodzaj: inkant., długotrw. Język: xantji (dot. tylko opisów) Czas rzucania: natychmiastowy Pochodzenie: Sad'gha Ul Nauka: prosty, powszechnie dostępny Działanie: Przywołuje na końcach palców po jednym malutkim płomieniu. Zachowują się one jak każdy ogień w temperaturze dającej marchewkową barwę. Na czas rzucania zaklęcia palce maga są odporne na wysoką temperaturę, ale w każde inne miejsce można się sparzyć. Znaki szczególne: czar rzucany i odwoływany gestem |
źródło: pin/830632725037195288/ | Bobonum Rodzaj: inkant., krótkotrw. Język: xantji Czas rzucania: natychmiastowy Pochodzenie: Sad'gha Ul Nauka: prosty, powszechnie dostępny Działanie: Z rąk maga wystrzeliwują w powietrze kolorowe iskierki, tańcząc w powietrzu i migotając, by po chwili zgasnąć w strużkach kolorowego dymu. Znaki szczególne: rzucany gestem lub inkantacją |
Zaklęcia bitewne [IV] | |
autor: NN | Ignis Pila Rodzaj: inkant., krótkotrw. Język: xantji Czas rzucania: natychmiastowy Pochodzenie: prawdopodobnie Sad'gha Ul Nauka: średnio-zaawansowany, powszechnie dostępny Działanie: Tworzy ognistą kulę między dłońmi czarodzieja, średnicy maksymalnie pół metra, którą można rzucić. W spotkaniu z przeszkodą wszelkiego rodzaju kula wybucha. Znaki szczególne: brak |
autor: NN | Draco Ignem Rodzaj: ryt., krótkotrw. Język: xantji Czas rzucania: parę minut Pochodzenie: Wielkie Księstwo Ledrenii Nauka: zaawansowany, powszechnie dostępny Działanie: Tworzy kilkunastometrowy strumień ognia, zdolny przetopić skałę i metal. Strumień wytraca się samoistnie po upływie kilku minut. Mag jako jedyna istota w pobliżu jest chwilowo uodporniony na wpływ ekstremalnie wysokiej temperatury ognia. Znaki szczególne: potrzebne kamienie ze skały wulkanicznej lub smocze łuski |
Przywołania [VI] | |
autor: NN | Pyrota Rodzaj: ryt., długotrw. Język: xantji Czas rzucania: godzina Pochodzenie: Medevar Nauka: zaawansowany, powszechnie dostępny Działanie: Przywołuje istotę zbudowaną z płomieni i rozgrzanych, materialnych rdzeni przypominających fakturą skałę lub węgiel. Pyrota ma maksymalnie dwa metry wzrostu, może przyjąć praktycznie dowolny kształt, lecz może go zmieniać w ograniczonym stopniu (elementy stałe nie ulegają zmianie). Niekontrolowane żywiołaki są niebezpieczne. Znaki szczególne: nie można odwołać przywołanej istoty, jedynie przerwać kontrolę nad nim |
Mistrz Gry- Admin
- Źródło avatara : https://imgur.com/Am3Vl
Mundus :: Strefa Gracza :: Opis Świata :: Magia
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|