Zaklęcia powietrza

Go down

Zaklęcia powietrza Empty Zaklęcia powietrza

Pisanie by Mistrz Gry Czw Lip 28, 2022 4:20 pm

Sztuczki [I]
autor: NNBulla
Rodzaj: ink., długotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Sad'gha Ul
Nauka: prosty, powszechnie dostępny
Działanie: Czar ten tworzy wokół głowy maga bańkę powietrza, które samo z siebie się odświeża. Pozwala bez problemu oddychać, w razie potrzeby można też rozciągnąć bańkę na całe ciało, by zneutralizować wpływ ciśnienia.
Znaki szczególne: brak
Zaklęcia bitewne [IV]
autor: artstation.com/meehanjoFulgur
Rodzaj: ryt., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: kilkanaście minut
Pochodzenie: Medevar
Nauka: mistrzowski, słabo dostępny
Działanie: Rytuał przywołujący prawdziwy grom z jasnego nieba. Ogromny oślepiający słup czystej energii uderza w ziemię z rozrywającym uszy hukiem, roztrzaskując na strzępy drzewa i stawiając je w płomieniach. Jego długie białe palce sięgają po wszystko w promieniu kilkunastu metrów wokół. Elektryzująca fala biegnie jeszcze dalej, kładąc na kolana paraliżowanych wrogów, by ostatecznie ucichnąć w głębi ziemi.
Znaki szczególne: wymaga żelaznych elementów
autor: NNCastilli Ventus
Rodzaj: ink., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Medevar
Nauka: średnio-zaawansowany, dostępny tylko u twórcy (Castillo)
Działanie: Czar tworzy rozprzestrzeniający się od maga potężny podmuch powietrza, mogący porywać ze sobą przedmioty, a nawet ludzi czy średniej wielkości meble. Jego pęd wytraca się na przestrzeni około kilkunastu metrów. Im głośniej wykrzyczy się inkantację, tym mocniejszy jest efekt.
Znaki szczególne: brak
autor: NNVibri
Rodzaj: ink., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Sad'gha Ul
Nauka: średnio-zaawansowany, powszechnie dostępny
Działanie: W promieniu kilkunastu metrów wokół maga rozchodzi się fala wibracji ogłuszających wszystkie okoliczne istoty. Stopień otumanienia zależy od ich kondycji, jednak zawsze jest to przynajmniej dezorientacja. Odpowiednio dobrane wibracje są w stanie skruszyć szkło lub inny materiał.
Znaki szczególne: brak
autor: NNSuctu
Rodzaj: ink., długotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Medevar
Nauka: prosty, powszechnie dostępny
Działanie: Mag jest w stanie zmusić znajdujące się w danej ograniczonej przestrzeni powietrze do wylotu na zewnątrz, tworząc w pojemniku próżnię. Prędkość takiego wysysania to około pięciu centymetrów sześciennych na sekundę. Pojemnikiem może być również żywe stworzenie.
Znaki szczególne: brak
Przemiany [V]
autor: artstation.com/13besarProcella
Rodzaj: ink., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy do kilkunastu minut
Pochodzenie: Sad'gha Ul
Nauka: średnio-zaawansowany, powszechnie dostępny
Działanie: Zaklęcie sprowadza wiatr o konkretnym kierunku na danym obszarze, którego siła może być zróżnicowana, w zależności od wkładu weń włożonego, co przekłada się również na czas rzucania. Czar może obejmować różny obszar w zależności od stopnia zaawansowania maga.
Znaki szczególne: brak
Przywołania [VI]
autor: NNVentum
Rodzaj: ryt., długotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: godzina
Pochodzenie: Wielkie Księstwo Ledrenii
Nauka: zaawansowany, powszechnie dostępny
Działanie: Przywołuje istotę zbudowaną z powietrza. Ventum ma maksymalnie dwa metry wzrostu, może przyjąć praktycznie dowolny kształt i zmieniać go w nieograniczonym stopniu. Teoretycznie jest przezroczysty, ale może unosić w sobie pyły i kropelki cieczy. Żywiołaki powietrza bardzo nie lubią bezruchu. Niekontrolowane żywiołaki są niebezpieczne.
Znaki szczególne: nie można odwołać przywołanej istoty, jedynie przerwać kontrolę nad nią
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Admin

Źródło avatara : https://imgur.com/Am3Vl

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach