Zaklęcia powietrza
Mundus :: Strefa Gracza :: Opis Świata :: Magia
Strona 1 z 1
Zaklęcia powietrza
Sztuczki [I] | |
autor: NN | Bulla Rodzaj: ink., długotrw. Język: xantji Czas rzucania: natychmiastowy Pochodzenie: Sad'gha Ul Nauka: prosty, powszechnie dostępny Działanie: Czar ten tworzy wokół głowy maga bańkę powietrza, które samo z siebie się odświeża. Pozwala bez problemu oddychać, w razie potrzeby można też rozciągnąć bańkę na całe ciało, by zneutralizować wpływ ciśnienia. Znaki szczególne: brak |
Zaklęcia bitewne [IV] | |
autor: artstation.com/meehanjo | Fulgur Rodzaj: ryt., krótkotrw. Język: xantji Czas rzucania: kilkanaście minut Pochodzenie: Medevar Nauka: mistrzowski, słabo dostępny Działanie: Rytuał przywołujący prawdziwy grom z jasnego nieba. Ogromny oślepiający słup czystej energii uderza w ziemię z rozrywającym uszy hukiem, roztrzaskując na strzępy drzewa i stawiając je w płomieniach. Jego długie białe palce sięgają po wszystko w promieniu kilkunastu metrów wokół. Elektryzująca fala biegnie jeszcze dalej, kładąc na kolana paraliżowanych wrogów, by ostatecznie ucichnąć w głębi ziemi. Znaki szczególne: wymaga żelaznych elementów |
autor: NN | Castilli Ventus Rodzaj: ink., krótkotrw. Język: xantji Czas rzucania: natychmiastowy Pochodzenie: Medevar Nauka: średnio-zaawansowany, dostępny tylko u twórcy (Castillo) Działanie: Czar tworzy rozprzestrzeniający się od maga potężny podmuch powietrza, mogący porywać ze sobą przedmioty, a nawet ludzi czy średniej wielkości meble. Jego pęd wytraca się na przestrzeni około kilkunastu metrów. Im głośniej wykrzyczy się inkantację, tym mocniejszy jest efekt. Znaki szczególne: brak |
autor: NN | Vibri Rodzaj: ink., krótkotrw. Język: xantji Czas rzucania: natychmiastowy Pochodzenie: Sad'gha Ul Nauka: średnio-zaawansowany, powszechnie dostępny Działanie: W promieniu kilkunastu metrów wokół maga rozchodzi się fala wibracji ogłuszających wszystkie okoliczne istoty. Stopień otumanienia zależy od ich kondycji, jednak zawsze jest to przynajmniej dezorientacja. Odpowiednio dobrane wibracje są w stanie skruszyć szkło lub inny materiał. Znaki szczególne: brak |
autor: NN | Suctu Rodzaj: ink., długotrw. Język: xantji Czas rzucania: natychmiastowy Pochodzenie: Medevar Nauka: prosty, powszechnie dostępny Działanie: Mag jest w stanie zmusić znajdujące się w danej ograniczonej przestrzeni powietrze do wylotu na zewnątrz, tworząc w pojemniku próżnię. Prędkość takiego wysysania to około pięciu centymetrów sześciennych na sekundę. Pojemnikiem może być również żywe stworzenie. Znaki szczególne: brak |
Przemiany [V] | |
autor: artstation.com/13besar | Procella Rodzaj: ink., krótkotrw. Język: xantji Czas rzucania: natychmiastowy do kilkunastu minut Pochodzenie: Sad'gha Ul Nauka: średnio-zaawansowany, powszechnie dostępny Działanie: Zaklęcie sprowadza wiatr o konkretnym kierunku na danym obszarze, którego siła może być zróżnicowana, w zależności od wkładu weń włożonego, co przekłada się również na czas rzucania. Czar może obejmować różny obszar w zależności od stopnia zaawansowania maga. Znaki szczególne: brak |
Przywołania [VI] | |
autor: NN | Ventum Rodzaj: ryt., długotrw. Język: xantji Czas rzucania: godzina Pochodzenie: Wielkie Księstwo Ledrenii Nauka: zaawansowany, powszechnie dostępny Działanie: Przywołuje istotę zbudowaną z powietrza. Ventum ma maksymalnie dwa metry wzrostu, może przyjąć praktycznie dowolny kształt i zmieniać go w nieograniczonym stopniu. Teoretycznie jest przezroczysty, ale może unosić w sobie pyły i kropelki cieczy. Żywiołaki powietrza bardzo nie lubią bezruchu. Niekontrolowane żywiołaki są niebezpieczne. Znaki szczególne: nie można odwołać przywołanej istoty, jedynie przerwać kontrolę nad nią |
Mistrz Gry- Admin
- Źródło avatara : https://imgur.com/Am3Vl
Mundus :: Strefa Gracza :: Opis Świata :: Magia
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|