Poranna Gwiazda

Go down

Poranna Gwiazda Empty Poranna Gwiazda

Pisanie by Mistrz Gry Nie Mar 01, 2020 2:41 pm

OPIS OGÓLNY

Elitarna organizacja skrytobójców. Od dziesięcioleci są najlepsi na kontynencie i mają swobodny dostęp do innych krajów. Surowość ich zasad przeszła do legendy, niektórzy mają ich nie za ludzi, a potwory w ludzkiej skórze, bez serca, bez sumienia. Przyjmują każde zlecenie, ale wyłącznie za odpowiednią opłatą, która nieraz jest nie tylko duża, ale niebotycznie wysoka. Przeciętnego arystokratę stać na najęcie Gwiazdy parę razy w życiu, jeśli nie tylko raz.


ZASADY

Chcąc mieć najlepszych z najlepszych, w tym lojalnych, Gwiazda zaczęła prowadzić rekrutacje na dzieciach. Zgarniają sieroty, dzieci prostytutek, żebraków itp, w wieku najczęściej do dziesięciu lat, te, na których nikomu nie zależy. Najczęściej kupują je od rodziców za przysłowiowe grosze. Młodych rekrutów czekają lata morderczych treningów i najprawdziwszej walki o przetrwanie. Brak jest jakiegokolwiek poczucia braterstwa czy wspólnoty, współpraca polega tylko na obopólnych korzyściach i kończy się wraz z nimi. Zaledwie 1/3 rekrutowanych dożywa oficjalnego tytułu skrytobójcy.
Żeby świat był pewien ich profesjonalizmu, wprowadzono zasadę "Pomylić się możesz tylko raz." Jeśli zlecenie nie zostanie wykonane lub zabójca nawali, cała Gwiazda organizuje na niego nagonkę kończącą się egzekucją. Są w tym nieugięci, potrafią latami ścigać każdego, żaden błąd nie zostanie puszczony w niepamięć. Jedynym rozwiązaniem uniknięcia kary jest samobójstwo.
Nie korzystają ze swoich tożsamości, nie znają siebie nawzajem z pochodzenia, przywódców - z prawdziwego imienia i większość ściśle przestrzega kreowania z siebie prawie bezcielesnych i nieuchwytnych duchów. Jedyne co, to przy zabijaniu ofiary powtarzane są słowa: "Poranna Gwiazda wysyła pozdrowienia." Nie jest to obowiązek, bardziej tradycja, jedna z niewielu rzeczy, która ich łączy.
Jedyny sposób na skontaktowanie się z Gwiazdą dla klientów to odnalezienie odpowiedniego zleceniodawcy, który przyjmuje zadanie i przekazuje je dalej odpowiednim ludziom.

7 Przykazań Gwiazdy

1. Nigdy nie obrażaj Mistrza. Złamanie tej zasady oznacza śmierć.
2. Nigdy nie zdradzaj sekretów Porannej Gwiazdy. Złamanie tej zasady oznacza śmierć.
3. Nigdy nie odmawiaj przyjęcia zlecenia od Mistrza. Złamanie tej zasady oznacza śmierć.
4. Nigdy nie kradnij od swych braci i sióstr z Porannej Gwiazdy. Złamanie tej zasady oznacza śmierć.
5. Nigdy nie zabijaj wiernego członka Porannej Gwiazdy. Złamanie tej zasady oznacza śmierć.
6. Nigdy nie kochaj i nie zaprzyjaźniaj się z członkiem Porannej Gwiazdy. Złamanie tej zasady oznacza śmierć.
7. Nigdy nie zawiedź podczas zlecenia. Złamanie tej zasady oznacza śmierć.

W rzeczywistości, fakt przestrzegania przykazania 4., 5. i 6. jest zależny od polityki bractwa w danej siedzibie, oraz woli tamtejszego Mistrza. Gwiazdy nie zawsze są wierne ich treści, osąd zaś bywa różny. Lecz pozostałe zasady, są bezwzględnie strzeżone i przestrzegane.


HISTORIA

Kiedyś istniała legendarna organizacja o nazwie Szepty, która działała na terenach dzisiejszego Sad'gha Ulu, Thyminu oraz Tenkaraou. Na każde państwo przypadał jeden Mistrz oraz jedna siedziba. Byli najlepsi z najlepszych, rosnąc do miary legendy. Niestety lub stety, arystokracja, jak i prosty lud, mający dość ich działań, zmówili się w końcu przeciwko zabójcom i wraz z władzami znaleźli oraz zniszczyli ich wszystkie bazy. W przeciągu około 15 lat organizacja przestała istnieć. To była istna rzeź, wybito kogo się dało, nie patyczkując się z procesowaniem. Ostatni członkowie Szeptów, którzy przeżyli krucjatę, zbiegli na południe, do Cesarstwa Medevaru, gdzie odbudowali organizację, zmieniając nazwę na "Poranną Gwiazdę" - na znak przebudzenia się ze snu. Same zasady stały się bardziej restrykcyjne, gdyż ocaleli za upadek Szeptów obwinili zbyt łagodną politykę wewnętrzną. Wydarzenia te miały miejsce około 200 lat temu, dokładną datę założenia Gwiazdy znają prawdopodobnie tylko jej przywódcy, choć oficjalnie uznaje się ją za dzień, w którym zginął Mistrz Sad'gha Ulu. Z czasem zabójcy odzyskali prestiż i należny im tron wśród płatnych morderców, a nauczeni przeszłością, wciąż pozostają nieuchwytni.


STATUS I CZŁONKOWIE

Organizacją rządzi trzech mistrzów: Marakas, Mirkas i Jorkas. Oczywiście nie są to ich prawdziwe imiona i wątpliwe, by ktokolwiek poza każdym z osobna je znał. Nigdy nie spotykają się ze sobą nawzajem, co zmniejsza ryzyko podczas ewentualnych zamachów. Ich miejsce przebywania jest nieznane, tak samo dokładna rola, jaką pełnią.
Każdy oficjalny członek Gwiazdy otrzymuje nazwisko Zevis, stąd też rzadziej używana nazwa "Dom Zevis". Mogą go używać, chociaż większość tego nie robi, by nie zostać nakrytym.
Obecnie we wszystkich krajach kontynentu i północy Poranna Gwiazda jest organizacją nielegalną, chociaż nie jest tajemnicą, że w Konurunie znacznie mniej zwraca się uwagę na tego typu postępki.

WINNEBURG
autor: chrisdmiller.deviantart.comMistrz Jorkas
Człowiek, najważniejszy z ważnych, przywódca całej Porannej Gwiazdy. Jest też uznawany za najstarszego z jej przedstawicieli. Odpowiada za fortecę Winneburg, serce bractwa. Uważany za mądrego, poczciwego i surowego. W młodzieńczych czasach, został okrzyknięty najlepszym skrytobójcą w kraju. Z powodu wieku, obecnie tylko szkoli rekrutów i wydaje dyspozycje, ciesząc się jednak szacunkiem organizacji, aż do śmierci...


autor: Suzanne HelmighFabio Zevis
Ludzki syn prostytutki, wykupiony z burdelu przez Poranną Gwiazdę za dwie drachmy. Uważany za jednego z lepszych skrytobójców w organizacji, najczęściej wyznaczany do zadań grupowych. Z natury sympatyczny i żartobliwy w granicach smaku. Specjalizuje się we włamaniach wszelakiego rodzaju. Zamki, czy sejfy, to nie problem.





autor: jorsch.deviantart.comElleonora Zevis
Ludzka sierota z ulicy, przygarnięta przez Poranną Gwiazdę. Jej niewinna twarz bywa zgubą dla każdej ofiary jaka się nawinie na jej zleceniu. Dostosowuje się do wymogów, więc jest elastyczna do pomocy. Z charakteru prawdziwa z niej flirciara, lubiąca uwodzić. Świetna w kradzieży kieszonkowej, zwłaszcza, gdy trzeba podrzucić dowody.



autor: N-iXAsteria Zevis
Elfka, niechciane dziecię pracownicy portu, oddana Porannej Gwieździe za dziesięć drachm. Jest znana z bycia bardzo nieprzyjemną, wręcz zimną i wredną. W dodatku uznać ją można za bardziej, niż groźną. Wybierana do zadań, które zakończyć się mają rzezią lub tych, kiedy ofiara ma być przed śmiercią torturowana. Gardzi arystokracją.



autor: lorandesore.deviantart.comLecter Zevis
Elf, zabrany z sierocińca przez Poranną Gwiazdę. Wydawać się może pazerny, oraz dosyć brutalny, lecz jego specjalizacja leży jednak w oszustwach. Jest dobrym aktorem, który zakręci się w każdych kręgach, żeby wbić nóż w żebra. Przez bardzo dobre opinie, oraz umiejętności, został dopuszczony do kręgu elity.



autor: scontent-frt3-2.xx.fbcdn.netMilten Zevis
Hybryda koziorożca, za dziecka porzucony w lesie i przypadkiem znaleziony przez Poranną Gwiazdę. Zawsze uchodził za dosyć inteligentnego i oczytanego, któremu zarzuca się, że woli pióro od broni, lecz wtedy udowadnia, że umie się posługiwać tym i tym, w bolesny sposób. Dzięki temu, został w końcu wyróżniony. Przeważnie stroni od towarzystwa innych.




PODMIASTO
autor: charaday5e.tumblr.comMistrz Mirkas
Człowiek, wszystkim dobrze znany jako “przykład idealnego obywatela, oraz dokładnego urzędnika”. Za dnia pracuje na dworze cesarskim, gdzie ma dostęp do wszystkich informacji w kraju, w nocy zaś odpowiada za “Podmiasto”, rozległą siedzibę pod Selinday. Poważny służbista, oraz mistrz bractwa, po zabiciu swego poprzednika...



autor: yue yue, artstation.comTiberia Zevis
Ludzka sierota z rynsztoku, której Poranna Gwiazda ofiarowała nowe życie. Szybko stała się jedną z lepszych, oraz wielce upodobała sobie wysokiej klasy bronie nowej technologii. Można powiedzieć, że wynalazki i nowinki techniczne to jej specjalność. Dla niej zlecenie to nie morderstwo, a wypróbowanie czegoś nowego.



autor: @cooking_eggsCassio Zevis
Elf, odsprzedany Porannej Gwieździe przez rodziców, którzy nie mogli go utrzymać. Chłopak o młodej aparycji, niezwykle wielbi piękno i wierzy, że ono jest kluczem do zbliżenia się do ofiary. Jest dosyć egoistyczny, toteż przeważnie radzi sobie w pojedynkę, ale jest dobry w tym co robi. W końcu, zabójstwo też ma w sobie coś urokliwego.





źródło: wattpad.comLeon Zevis
Hybryda pumy, znaleziona na śmietniku przez Poranną Gwiazdę. Specjalizuje się w akrobatyce i oszustwach, byłby aktorem, gdyby nie jego rasa, jednak ma ręce do sprawnego złodziejstwa. Z reguły to samotnik, bywa wredny i pyszałkowaty, lubi być podziwiany, oraz chwalony za sukcesy. Stara trzymać się doktryn bractwa.



REZYDENCJA TREGARDÓW
autor: Petri Blomqvist, artstation.comMistrz Marakas
Elf, najbardziej tajemniczy z wielkiej trójki, którego przeszłość jest mało komu znana. Odpowiada za Rezydencję Tregardów. Enigmatyk i racjonalista. Dawniej chodziły o nim legendy, jako o “Królu Trucicieli”. Podobno został mistrzem, kiedy w jednej chwili zmarło dwieście osób, podczas jednej uroczystości, po wypiciu wina...


autor: darkbrotherhoodbish.tumblr.com/Cicero Zevis
Ludzka zguba, odnaleziona przez Poranną Gwiazdę na wybrzeżu. Pełnił z początku funkcję zabójcy, jak i kronikarza, lecz w pewnym momencie zaczął popadać w obłęd i został błaznem. Jego szaleństwo jest słabo tolerowane, jednakże jest na tyle niebezpieczny, że trzeba się z nim liczyć. Preferuje samotność na traktach, w towarzystwie trumny i nieboszczki.


autor: GUWEIZIris Zevis
Elfka, porzucona na skraju południowej puszczy i znaleziona przez Poranną Gwiazdę. Sama siebie postrzega jako wiedźmę, przez co może wydawać się lekko dziwna, ale lepiej nie pić jej mikstur, które są zabójcze. Opanowała w pełni zielarstwo, oraz alchemię, co sprawia, że zabójstwa z jej udziałem, przeważnie są ciche i paskudne.


źródło: dekorationbasteln.siteDolores Zevis
Ludzka przybłęda z dzikich pustkowi, przygarnięta przez Poranną Gwiazdę. Kobieta ma spore obycie z bronią białą wszelakiego sortu, lecz nie jest z niej dusza towarzystwa, bo roztacza wokół siebie aurę chłodu i zdyscyplinowania. Przeważnie nie bawi się w maskarady, tylko idzie w otwarty bój, niejednokrotnie, o nierównych szansach.


PODWODNY ZAMEK
autor: NNMistrz
Ta siedziba nie posiada jeszcze mistrza.





autor: @8EyedEelCedric Zevis
Elfi syn pary alkoholików, która oddała go Porannej Gwieździe. Szybko wyróżnił się swoją charyzmą i złotoustwem, kiedy dosyć sukcesywnie podżegał innych skrytobójców do wojny z gildią czarodziejów. Oddelegowany za karę z Winneburgu na pionierską wyprawę do nowej placówki, stał się ważnym graczem w politycznej grze wschodnich zabójców...


źródło: https://imgur.com/DIv3BdcAoi Zevis
Hybryda nieznanej rasy, kupiona przez Poranną Gwiazdę na czarnym rynku, kiedy była mała. Dziewczyna obecnie jest w trakcie szkolenia na zabójcę, lecz już wielu mawia, że jest jednym z najlepszych rekrutów. Cechuje się wiecznym opanowaniem i socjopatycznym spojrzeniem na świat, przez co jej ostrze nigdy się nie waha.


źródło: RedditRhami Zevis
Hybryda kozła, która dosyć późno dołączyła w szeregi Porannej Gwiazdy, będąc zrekrutowana po zabiciu trzech mężczyzn w górach. Wcześniej był niewolnikiem arystokraty, obecnie zaś jest rekrutem, który szkoli się, aby osiągnąć tytuł skrytobójcy. Przez fakt bycia kastratem, oraz młody wiek, wiele osób myli go z dziewczyną, co jest jego dosyć mocnym atutem.


MARTWI
autor: NNRosalie Zevis
Elfka, zabrana z sierocińca przez Poranną Gwiazdę. Była dobra w cichych akcjach, jak też zwodzeniu swoich ofiar. Miała charakter cwanej lisicy, oraz szczyciła się wysoką inteligencją. Sprawdzała się doskonale w swojej roli, jednakże, przyszło jej zapłacić wysoką cenę za działania na rzecz dobra organizacji. Po odkryciu zdrajcy w szeregach, Gasparda Zevisa, została przez niego przestrzelona z kuszy podczas jednego zlecenia.



autor: tabletopresources.tumblr.comGaspard Zevis
Ludzki syn pokojówki, odsprzedany Porannej Gwieździe za cztery drachmy. Był typem poważnego i stoickiego gbura, który zdawał się twardo przestrzegać doktryn bractwa. Dzięki swoim umiejętnościom aspirował do tytułu mistrza Winneburgu, lecz jak się okazało, był zdrajcą sprzedającym tajne informacje kupcom. W wyniku prywatnego konfliktu, został pokonany i zrzucony z klifu przez Aranaia Zevisa.



autor: 78.media.tumblr.comFelicjan Zevis
Ludzki syn milicjanta, a po osieroceniu, przygarnięty przez Poranną Gwiazdę. Miał wielki talent do aktorstwa, tak też ulubował sobie tożsamość gwiazdy teatralnej. Zasłynął jako amant i niezwykle kochliwy człowiek, co miało okazać się w końcu jego zgubą. Został otruty podczas własnego spektaklu, przez swoją kochankę, choć sprawa nie została nigdy ostatecznie rozwiązana, o co posądzono wrogów organizacji.



autor: robertmallinson.comCardash Zevis
Ludzki bękart arystokraty, wyrzucony na śmietnik przez mieszczańską matkę i odchowany przez Poranną Gwiazdę. Indywidualista, który prawie zawsze działał w pojedynkę. Słynął z bycia milczkiem, ponieważ rzadko się wypowiadał, a jak już, to nie bywał miły. Jednak wyróżniała go duża siła, więc w bójkach był niepokonany. Przynależał do Wielkiej Piątki z Winneburgu, lecz został zabity w górach, przez zdrajcę, Aranaia Zevisa.



źródło: KotNarKot, zerochan.netAranai Zevis
Elfi syn prostytutki, wykupiony z burdelu przez Poranną Gwiazdę za dwie drachmy. Niezwykle specyficzny lekkoduch, oraz narcyz. Został okrzyknięty najlepszym skrytobójcą w kraju, a także stał się faworytem do sięgnięcia po tytuł mistrza Winneburgu. Jednak, w końcu zawiódł podczas jednego zlecenia, więc wystawiono za nim list gończy. Długo uciekał przed organizacją, nim rozeszły się wieści o jego śmierci w Ramis. Problem jednak w tym, że są wątpliwości co u niektórych, bo nikt nie widział ciała...



źródło: vignette.wikia.nocookie.netIllen Elanssier
Stary, szary elf, mieszkający od wielu lat w Afraaz. Prowadzi tam całkiem przyzwoitą bibliotekę i zdaniem większości gawiedzi jest niezwykle sympatyczną i pogodną osobą. Pomocny dla swoich klientów, niezależnie czego szukają. Ma wiele znajomości, zarówno w ludziach odwiedzających bibliotekę, jak i po prostu na mieście. Wie też sporo na temat tego, co się dzieje, ale jego największą zaletą jest kompletna niezauważalność przez milicję. To pozwala mu kręcić się w różnych okolicach i tematach, unikając ewentualnych podejrzeń. Jako człek oczytany nie daje się zbyt łatwo wyprowadzić w pole czy zamydlić sobie oczy byle wymówką. W kwestiach Gwiazdy wychodzi z niego bezwzględny drań. Zabity przez sekretarza gubernatora Afraaz przy próbie jego morderstwa, de facto udanej.
INFORMATORZY
autor: NN, plus.google.comHenss Kliffer
Bard afraazki, uwielbiany przez tłumy, a przynajmniej tak sam twierdzi. Faktycznie talentu do gry i śpiewu nie sposób mu odmówić. Repertuar prezentuje znośny, czasem nawet ciekawy. Z doborem przygodnych żartów bywa gorzej. Henss nie trzyma się jednej gospody, ale w tych, w których gra, zwykle też nocuje. Bywa, że takie pomieszkanie fundują mu słuchacze i to nawet z opierunkiem, czasem coś dorzuci karczmarz, który dzięki temu może dłużej przytrzymywać klientów na sali. Nie trudno się domyślić, że takie miejsca to kopalnia wiedzy i osobistości, co jest zmyślnie wykorzystywane przez Henssa na rzecz Porannej Gwiazdy, która odpala mu jako informatorowi godziwe wynagrodzenie. W żyłach tego chłopaka płyną drachmy i niczego nie zrobi za darmo. Jest sprytny i zaradny, a jeśli spróbuje się go oszukać, nie będzie oszczędzał ani na środkach, ani też na czasie czy własnym sumieniu.
Podziękowania dla G.A.
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Admin

Źródło avatara : https://imgur.com/Am3Vl

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach