Zaklęcia wody

Go down

Zaklęcia wody Empty Zaklęcia wody

Pisanie by Mistrz Gry Czw Lip 28, 2022 3:14 pm

Sztuczki [I]
autor: NNSuperficies
Rodzaj: komp., długotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Wielkie Księstwo Ledrenii
Nauka: prosty, powszechnie dostępny
Działanie: Zaklęcie zamienia rozlaną wodę w taflę lodu. Im więcej wody chce się zestalić, tym bardziej wyczerpujący może okazać się czar.
Znaki szczególne: wymaga wody
autor: NNEzle'sa
Rodzaj: komp., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Sad'gha Ul
Nauka: prosty, powszechnie dostępny
Działanie: Temperatura dłoni maga spada do około -5°C, jednak jego skóra i tkanki czarodzieja zdobywają chwilową odporność na niskie temperatury.
Znaki szczególne: rzucany gestem lub inkantacją, potrzebna odrobina wody
autor: NNVinasti Utrem
Rodzaj: ink., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Thymin
Nauka: prosty, powszechnie dostępny
Działanie: Mag z użyciem swej mocy tworzy wodę, która zbiera się na jego rękach i spływa do podstawionego pod nie naczynia. Można tak wytworzyć jakieś 300 ml wody, która zdaniem alchemików jest absolutnie czysta, pomijając to, o co otarła się, płynąc do naczynia.
Znaki szczególne: brak
Zaklęcia bitewne [IV]
źródło: Wizards of the CoastAqua Flagelli
Rodzaj: komp., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: wybrzeże południowo-senemskie
Nauka: średnio-zaawansowany, powszechnie dostępny
Działanie: Z podłoża wypełzają powoli strużki wody, które zbierają się wirem wokół maga, by ostatecznie wystrzelić mocnym strumieniem w wybranym przez niego kierunku. Są w stanie przesuwać i unosić obiekty.
Znaki szczególne: Mag nie wyczarowuje wody, a bierze ją z otoczenia. Czar wymaga stania na ziemi lub popękanego podłoża. Względnie można wykorzystać inne źródło wody.
Przemiany [V]
autor: NNSilens Fluctus
Rodzaj: komp., długotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: natychmiastowy
Pochodzenie: Hargon
Nauka: średnio-zaawansowany, powszechnie dostępny
Działanie: Pod mocą zaklęcia woda uspokaja się, a fale zmniejszają, niezależnie od ogromu panującego sztormu. Im bardziej zaawansowany mag, tym większy obszar może objąć swoją mocą.
Znaki szczególne: brak
autor: NNMira Pluvia
Rodzaj: ryt., krótkotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: kilka minut do pół godziny
Pochodzenie: Jameilayaes Tal
Nauka: zaawansowany, powszechnie dostępny
Działanie: Rytuał przywołujący deszcz, przemieniając w niego wodę zgromadzoną w otoczeniu. Poświęciwszy nieco więcej czasu mag może sprowadzić ulewę, a nawet monsun.
Znaki szczególne: wymaga wody w otoczeniu maga
Przywołania [VI]
autor: NNAquar
Rodzaj: ryt., długotrw.
Język: xantji
Czas rzucania: godzina
Pochodzenie: Medevar
Nauka: zaawansowany, powszechnie dostępny
Działanie: Przywołuje istotę zbudowaną z wody. Aquar ma maksymalnie dwa metry wzrostu, może przyjąć praktycznie dowolny kształt i zmieniać go w nieograniczonym stopniu. Żywiołaki wody bardzo nie lubią bezruchu. Niekontrolowane żywiołaki są niebezpieczne.
Znaki szczególne: nie można odwołać przywołanej istoty, jedynie przerwać kontrolę nad nią
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Admin

Źródło avatara : https://imgur.com/Am3Vl

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach